منوی دسته بندی

ایزوگام دلیجان

ایزوگام دلیجان

دلیجان نام یکی از شهرستان های استان مرکزی است.

دلیجان در گذشته با نام های دلیرگان، دلیرجان و دلیگان شناخته میشده.

دلیجان دارای کارخانجات بسیاری است که بیشتر آنها در زمینه تولید مصالح ساختمانی فعالیت دارند.

اما معروف ترین محصول تولیدی کارخانجات دلیجان “ایزوگام” است. شهرک صنعتی دلیجان بیش از 70 کارخانه تولید ایزوگام دارد که با نام های مختلف فعالیت میکنند.

از معروف ترین کارخانه های تولید ایزوگام در دلیجان میتوان به: بام گستر دلیجان، پشم شیشه دلیجان، سراپوش دلیجان، سینابام دلیجان، شرق دلیجان، سپهر گستر دلیجان و گلبام دلیجان اشاره کرد.

ایزوگام های دلیجان همگی دارای شماره ثبت منحصر به فرد میباشند. یعنی هر کارخانه برای ایزوگام های تولیدی خود یک شماره ثبت مخصوص دارد که دیگر کارخانه های ایزوگام نتوانند نسخه تقلبی آن را تولید کنند. برای مثال شماره ثبت ایزوگام بام گستر دلیجان، 117 میباشد یا ایزوگام پشم شیشه دلیجان دارای شماره ثبت 902 میباشد. 

ایزوگام دلیجان با کیفیت

تمامی ایزوگام های دلیجان دارای نشان استاندارد و بیمه هستند، اما نکته مهم و تعیین کننده برای کیفیت ایزوگام بیمه و استاندارد نیستند بلکه نوع قیر و تیشو استفاده شده مهم است که بتواند در شرایط مختلف آب و هوایی برای سالهای طولانی دوام بیاورد.

اهدای نشان استاندارد به کارخانه های تولید کننده ایزوگام دلیجان دارای شرایط پیچیده ای نیست. آنها فقط در همان لحظه ایزوگام را میچسبانند و تست میکنند که ببیند آیا آب از آن عبور میکند یا نه. خب هر ایزوگامی هم باشد حتی با بدترین نوع قیر برای مدت کمی میتواند جلوی نفوذ آب را بگیرد و نشان استاندارد را دریافت کند.

بیمه نامه ایزوگام ها هم حداکثر 5 سال است. هر ایزوگامی با بدترین نوع قیر هم گه باشد اگر خوب نصب شود میتواند 5 سال دوام بیاورد.

در نتیجه هر ایزوگامی که نشان استادارد و بیمه نامه داشت دلیل بر خوب بودن ایزوگام نیست زیرا یک ایزوگام  با قیر و تیشو با کیفیت اگر خوب نصب شود میتواند حداقل 15 سال دوام بیاورد.

ایزوگام دلیجان با کیفیت را از کجا تهیه کنیم؟

شرکت نوین بام نمایندگی نصب و پخش انواع ایزوگام دلیجان در تهران است.

نوین بام 25 سال است که در تهران در زمینه نصب و پخش انواع ایزوگام و قیر و گونی و آسفالت فعالیت میکند و جزء شرکت های برتر در زمینه نصب و پخش عایق های رطویتی میباشد.

با کلیک رو این متن میتونید نمونه کارهای ما را مشاهده کنید.

شرکت نوین بام انواع ایزوگام دلیجان را بر حسب کیفیت و قیمت به شما معرفی میکند و و هر نوعی را که شما مشتری عزیز سفارش دهید با بیمه و ضمانت کارخانه برای شما فراهم میکند.

برای ارتباط با شرکت نوین بام میتوانید با شماره های زیر تماس بگیرید

novinbam

‫4 نظر

  • Alireza گفت:

    سلام خیلی ممنون از راهنمایی و مطلب خوبتون

  • صادق آذری گفت:

    ممنون از شرکت نوین بام که با بهترین کیفیت سقف ما را آببندی کرد. خدا خیرتان بدهد

    • admin گفت:

      خواهش میکنم آقای آذری. مشکلی در آینده پیش آمد تماس بگیرید تا برطرف کنیم

  • دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *